Nośniki AdScreen+ dostępne są na bankomatach Euronet, których lokalizacje są starannie wyselekcjonowane i znajdują się w punktach o bardzo dużym dziennym przepływie osób, głównie w dużych miastach: w galeriach handlowych, hipermarketach, kinach, restauracjach, w punktach niezależnych (bankomaty wolnostojące).
ekran powitalny to swego rodzaju wygaszacz ekranu na bankomacie, emitowany w trybie 24/7. Charakter emisji sprawia, że jako jedyny z udostępnianych przez nas formatów na ekranach, może oddziaływać również na osoby poruszające się w ciągach pieszych i komunikacyjnych. Materiały reklamowe emitowane są rotacyjnie w pętli, maksymalnie do emisji przyjmujemy sześć reklam. Po około trzech sekundach przekazu (doskonały wynik jak na kampanię realizowaną out-of-home) od momentu umieszczenia przez klienta karty w czytniku, emisja na ekranie powitalnym zostaje przerwana. Ekran powitalny umożliwia emisję zarówno statycznych materiałów pod postaci planszy (czas ekspozycji 7 sekund), jak i reklam video (czas ekspozycji 8 sekund, tożsamy z czasem emisji billboardów sponsorskich w naziemnych stacjach tv).
format reklamowy wyświetlany w trakcie oczekiwania na autoryzację transakcji. Możliwość emisji statycznej planszy, jak i materiałów wideo. Czas ekspozycji ekranu autoryzacyjnego waha się od 6 do nawet 25 sekund i jest w pełni uzależniony od czasu potrzebnego na autoryzację transakcji (min. 6 sekund). Format sprzedawany na wyłączność - jeden bankomat + jeden ekran autoryzacyjny.
format reklamowy wyświetlany wraz z zapytaniem o preferowany język transakcji. Możliwość emisji statycznej planszy. Czas ekspozycji materiału reklamowego jest uzależniony od czasu reakcji klienta (szacunkowo od 2 do 5 sekund). Format sprzedawany na wyłączność – jeden bankomat = jeden ekran wyboru języka.
format reklamy wyświetlany w trakcie sprawdzania karty. Możliwość emisji statycznych kreacji, jak i materiałów wideo. Czas ekspozycji waha się od 4 do 5 sekund. Format sprzedawany na wyłączność – jeden bankomat = jeden ekran sprawdzania karty.
format reklamowy wyświetlany wraz z zapytaniem o wydrukowanie potwierdzenia transakcji. Możliwość emisji statycznej planszy. Czas ekspozycji ekranu wyboru potwierdzenia uzależniony jest od czasu reakcji klienta (szacunkowo od 2 do 5 sekund). Format sprzedawany na wyłączność – jeden bankomat = jeden ekran wyboru potwierdzenia.
format wyświetlany w chwili odbierania przez klienta karty i gotówki, wraz z podziękowaniami za zrealizowaną transakcje. Możliwość emisji statycznej planszy. Czas ekspozycji ekranu pożegnalnego waha się od 11 do nawet 20 sekund. Format sprzedawany na wyłączność – jeden bankomat = jeden ekran pożegnalny.
możliwość dystrybucji kuponów w formacie banknotu 20 zł wraz z każdą, zakończoną powodzeniem wypłatą gotówki. Kupony wydawane są zawsze na wierzchu wypłacanej gotówki, nie ma więc możliwości uniknięcia kontaktu z reklamą. Od chwili umieszczenia ich w bankomatowym sejfie stają się dla nas drukiem ścisłego zarachowania, co przekłada się na niesamowitą precyzję raportów dostarczanych przez nas po każdej zakończonej kampanii.
możliwość umieszczenia kolorowych nadruków na rewersie potwierdzeń transakcji. Każda z rolek reklamowych mieści co najmniej 3,5 tys. potwierdzeń, a pozostawienie jej w bankomacie, aż do jej naturalnego końca, daje gwarancję dostarczenia minimum 3,5 tys. kontaktów z każdej, z biorących udział w kampanii maszyn. Same potwierdzenia wysuwają się z bankomatu rewersem do góry, uniemożliwiając uniknięcie kontaktu z umieszczoną tam reklamą.
możliwość umieszczenia tradycyjnych i magnetycznych naklejek, o wymiarach 130x60 cm, na bokach bankomatów. Największy z formatów dostępnych na naszych maszynach. Format reklamowy dający niepowtarzalną szansę na zaistnienie z reklamą w mocno trafficowych lokalizacjach (centra handlowe, stacje benzynowe, stacje kolejowe, restauracje, hipermarkety) – tylko tam stawiamy nasze bankomaty.
Szymon Daniłowicz
Senior Advertising Sales Manager
e-mail : sdanilowicz@euronetworldwide.com