Start Wyszukiwarka usług Bankomaty Wpłatomaty epay: Produkty i usługi Reklama na bankomatach Współpracuj z nami Kariera

Nośniki

Nośniki AdScreen+ dostępne są na bankomatach Euronet, których lokalizacje są starannie wyselekcjonowane i znajdują się w punktach o bardzo dużym dziennym przepływie osób, głównie w dużych miastach: w galeriach handlowych, hipermarketach, kinach, restauracjach, w punktach niezależnych (bankomaty wolnostojące).

Ekran autoryzacyjny

Ukazuje się tylko w czasie realizacji transakcji (czas, w którym bankomat łączy się z systemem centralnym weryfikując dane Klienta). Ekran ten wyświetla się od 8 do 20 sekund. W każdym z bankomatów jest tylko jeden ekran autoryzacyjny, na wyłączność danej kampanii. Osoba korzystająca z bankomatu czeka na wybraną kwotę pieniędzy i nie spuszczając oczu z ekranu zapoznaje się z zamieszczoną tam treścią. Liczba kontaktów z reklamą na ekranie autoryzacyjnym jest równa liczbie transakcji na danym bankomacie. Ekran może nawiązywać do kampanii, która prezentowana jest w innym kanale komunikacyjnym. Taką możliwość wykorzystał producent Naturapii - Na pamięć i koncentrację. Równolegle przeprowadzana była kampania telewizyjna, która pokazywała użytkownika bankomatu, który chcąc skorzystać z bankomatu zapomniał PINu, w efekcie czego nie mógł wypłacić pieniędzy. Rozwiązaniem problemu jest preparat Naturapia - Na pamięć i koncentrację. Layout, który ukazywał się w bankomacie wyraźnie nawiązywał do kampanii TV.

 

Ekran powitalny

Działa podobnie jak "screen saver" na monitorze komputera - wyświetla się do momentu włożenia karty do bankomatu. Ekrany powitalne są widoczne dla osób, które podchodzą do bankomatu aby z niego skorzystać lub po prostu przechodzą obok. Na każdym bankomacie 6 ekranów powitalnych wyświetla się w pętli, po 8 sekund każdy.

 

Naklejki

Naklejki są umieszczone na obudowie bankomatu na wysokości wzroku osób, które korzystają z usług Euronet. Naklejki są również widoczne przez osoby przechodzące obok lub czekające w kolejce do bankomatu. Naklejki mogą być klasyczne, wypukłe i o różnych kształtach. Wymiar naklejki: 6x10 cm. Naklejki na obudowę bankomatu, mogą być traktowane jako "wlepki", co zwiększa zainteresowanie nimi - przy takim wykorzystaniu naklejek istotną rolę odgrywa kreacja oraz materiał, z którego wykonane są naklejki-wlepki.

 

Wydruki

Transakcja bankomatowa zostanie pomyślnie zakończona tylko wtedy, gdy Klient zadecyduje, czy chce otrzymać potwierdzenie transakcji, czy też nie. Z badań Euronet wynika, że 60% osób korzystających z naszej sieci żąda potwierdzenie. Potwierdzenia są przechowywane od 2-8 tygodni np. w celu skontrolowania miesięcznego zestawienia transakcji, które Klient otrzymuje z banku. Bankomat wysuwa potwierdzenie transakcji "reklamą do Klienta". Istnieje możliwość umieszczenia do 5 różnych layoutów na 1 rolce z potwierdzeniami. Oznacza to, że 5 kolejnych Klientów otrzyma 5 różnych layoutów. Tą możliwość w nowatorski sposób wykorzystał Knorr, umieszczacjąc na potwierdzeniach transakcji 4 różne przepisy dań z przy użyciu 4 swoich produktów. Dzięki temu Klient jest zaciekawiony nośnikiem - reklama angażuje Klienta. Nośnik nie nudzi Klienta, a prowokuje do kolekcjonowania potwierdzeń. Na rolkach z potwierdzeniami można umieścić np. scenki - komiksy, pokazujące różne sytuacje, w których warto mieć/używać dany produkt. Potwierdzenia mogą służyć do przekazania odebrania np. rabatu w punkcie sprzedaży. Ta forma reklamy jest niezwykle popularna w USA.

 

Galeria reklam

 

Kontakt:

Szymon Daniłowicz
Advertising Sales Manager                                           
e-mail : sdanilowicz@euronetworldwide.com

 

Strona używa plików cookie. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na urządzeniu użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki. [ więcej ]