Start Wyszukiwarka usług Bankomaty Wpłatomaty myRia&Euronet - przekaz   epay: Produkty i usługi Reklama na bankomatach Współpracuj z nami Kariera

Biuro prasowe

Kontakt z mediami:
Łukasz Drywa
Havas PR Warsaw
Tel: +48 (22) 444 08 77 
Tel.kom: +48 693 150 664
e-mail: lukasz.drywa@havas.com
 
 
Terminarz
 
Lista kategorii Bankomaty
RIA
epay
 
Klienci Banku Pekao SA mogą wpłacać gotówkę w urządzeniach sieci Euronet za pomocą systemu BLIK
data dodania: 12.12.2018autor: Euronet Polska sp.z o.o. kategoria: Bankomaty

 

Już od 11 grudnia br. we wszystkich ponad 2950 wpłato-bankomatach, których właścicielem jest Euronet Polska, klienci Banku Pekao S.A. będą mogli wpłacać gotówkę na swój rachunek bankowy, korzystając z systemu BLIK. Za wpłatę za pomocą BLIK Euronet nie pobiera od klientów żadnych dodatkowych opłat.

Wpłata gotówki na rachunek bankowy będzie jeszcze prostsza. Wystarczy, że klient Banku Pekao S.A. będzie posiadał telefon z zainstalowaną aplikacją PeoPay. We wpłato-bankomacie (tzw. recyklerze) należy wybrać opcję wpłaty BLIK, wprowadzić 6 cyfrowy kod BLIK na klawiaturze wpłatomatu i zatwierdzić kodem PIN w aplikacji, a następnie włożyć gotówkę i potwierdzić wpłaconą sumę.

Usługa wpłaty gotówki za pomocą systemu BLIK to nasza odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz chętniej korzystają zarówno z bankowości mobilnej, jak również chcą wpłacić gotówkę na rachunek bankowy bez użycia karty bankomatowej i konieczności wizyty w oddziale banku. Udostępnienie w sieci Euronet Polska usługi wpłaty BLIKiem spowoduje, że klienci Pekao S.A. będą mogli jeszcze łatwiej i szybciej wpłacać gotówkę na rachunki bankowe – mówi Robert Midura, Country Manager w Euronet Polska

Aby wpłacić gotówkę do wpłato-bankomatów należących do sieci Euronet Polska za pomocą systemu BLIK, należy zainstalować na telefonie komórkowym aplikację PeoPay oraz uruchomić ją przed przystąpieniem do transakcji. Następnie, poprzez wybranie opcji BLIK system wygeneruje sześciocyfrowy kod, który wyświetli się na ekranie telefonu. Kod należy wpisać przy użyciu klawiatury wpłato-bankomatu i zaakceptować. Po akceptacji opcjonalnie bankomat wydrukuje potwierdzenie. Wpłacona kwota pojawi się od razu w saldzie rachunku przypisanego do PeoPay. Więcej informacji na temat BLIK dostępnych jest na polskistandardplatnosci.pl

– Nieustannie rozwijamy bankowość mobilną PeoPay i wdrażamy coraz to nowsze usługi i funkcje,  które odpowiadają na potrzeby naszych klientów. Można do nich zaliczyć m.in. wygodną obsługę konta w aplikacji PeoPay, a także wykorzystanie danych biometrycznych do logowania i akceptacji transakcji. Kolejnym udogodnieniem, które od 11 grudnia br. udostępniamy klientom indywidualnym, jak i biznesowym Banku Pekao S.A. są wpłaty kodem BLIK, dzięki czemu, mogą oni korzystać z szerszej sieci wpłatomatów w całej Polsce – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności Banku Pekao S.A.

Usługa płatności BLIK jest dostępna dla klientów wybranych banków od 2015 roku. System stworzony przez Polski Standard Płatności umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych, rozliczenia wzajemne oraz wpłacanie i wypłacanie gotówki w bankomatach. By skorzystać z możliwości, które daje BLIK wystarczy na telefonie komórkowym zainstalować aplikację  udostępnioną przez Bank w sklepie App Store lub Google Play.

BLIK ułatwia codzienne transakcje finansowe, m.in. wpłaty oraz wypłaty środków z bankomatu. Podstawowym mechanizmem identyfikacyjnym są tutaj jednorazowe kody, będące kombinacją cyfr [0-9]. Dla bezpieczeństwa kod autoryzacyjny jest ważny jedynie przez 2 minuty. Po tym czasie należy wygenerować kolejny.

Zaktualizowaliśmy informacje dotyczące wykorzystywanych plików cookie.
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na urządzeniu użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki.
Więcej informacji        Akceptuję