Start Wyszukiwarka usług Bankomaty Wpłatomaty epay: Produkty i usługi Reklama na bankomatach Współpracuj z nami Kariera

Biuro prasowe

Kontakt z mediami:
Krzysztof Kulasza
Havas PR Warsaw
Tel: +48 (22) 444 08 77 
Tel.kom: +48 693 150 664
e-mail: krzysztof.kulasza@havas.com

Usługi epay:
Anna Drozdowska
Tel:+48 (22) 383 51 82
Fax: +48 (22) 383 51 01
e-mail: adrozdowska@euronetworldwide.com

 

 
Terminarz
 
Lista kategorii Bankomaty
RIA
epay
 
Euronet Polska przejmuje obsługę wpłato-bankomatową Credit Agricole
data dodania: 03.04.2018autor: Euronet Polska Sp. z o.o. kategoria: Bankomaty

W ramach podpisanej umowy Euronet przejmuje pełną obsługę wszystkich bankomatów i wpłato-bankomatów zlokalizowanych w oddziałach Credit Agricole, ponad 570 urządzeń i tym samym powiększy zarządzaną przez siebie sieć do około 8 000  urządzeń.

 

Do listy zarządzanych dotąd przez Euronet bankomatów Credit Agricole dołączy ok. 250 wpłatomatów i urządzeń dualnych. Jednocześnie Euronet rozpocznie proces wymiany 180 bankomatów i wpłato-bankomatów na nowe urządzenia, tj. bankomaty i  wpłato-bankomaty (tzw. recyklery).

Co jednak kluczowe z perspektywy klienta, tabela opłat i prowizji dla transakcji we wpłatomatach zlokalizowanych w oddziałach banku pozostaje niezmieniona. Nadal bezpłatnie spłacą oni kartę kredytową, kredyt ratalny z wykorzystaniem tych urządzeń czy po prostu wpłacą pieniądze na swoje konto. Możliwość tę szczególnie doceniają przedsiębiorcy, którzy samodzielnie, bez prowizji i o dogodnej dla siebie porze deponują dzienny utarg na rachunku firmowym.

 – W Credit Agricole stale poszukujemy rozwiązań zwiększających naszą efektywność kosztową i operacyjną. – wyjaśnia Mariusz Chmieliński, dyrektor Departamentu Płatności i Kart w Credit Agricole i dodaje – Tutaj dbamy też bezpośrednio o klientów. Doradcy zyskają więcej czasu dla nich, ponieważ nie będą już zajmować się obsługą wpłatomatów w placówkach.

 – Nieustannie rozwijany przez Euronet outsourcing obsługi gotówkowej oraz wzrost liczby klientów w portfolio firmy umacnia naszą pozycję na rynku – zauważa Robert Midura, country manager Euronet Polska i dodaje: – Credit Agricole to kolejny bank, który dołączył do  grona instytucji korzystających z naszej coraz szerszej oferty, wychodzącej poza standardowe usługi dostępne w bankomatach.

Od teraz Klienci Banku powinni zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania urządzeń do Biura Obsługi Klienta Euronet. Numery telefonu znajdują się na urządzeniach oraz stronie internetowej. Infolinia dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu 801 324 024 lub 22 519 77 71. Jednocześnie wszystkie uwagi dotyczące funkcjonowania maszyn czy reklamacje klienci będą mogli nadal zgłaszać bezpośrednio do banku wszystkimi udostępnionymi im kanałami komunikacji. Dokładny spis lokalizacji bankomatów Euronet, jak i numery kontaktowe, dostępne są także na stronie internetowej firmy – www.euronetpolska.pl.

 

 

Strona używa plików cookie. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na urządzeniu użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki. [ więcej ]